lördag 5 oktober 2013

Inspirerad

Efter fler långa hektiska veckor på jobbet som gjort att vägen till dit har varit jobbig att gå, har jag den här veckan träffat några fantastiska kunder. De jag har i åtanke råkar vara kvinnor och dessa fem kvinnor har gett mig så mycket energi! Starka kvinnor som tagit sig igenom hinder i livet, några lite högre hinder än andras, men drivna kvinnor på alla sina olika sätt. Jag har varit på så bra humör och fått så mycket gjort, tack vara energin jag fått av dem.

O så är det den andra inspirationen :) Har aldrig tittat på så mycket hus som nu. O då menar jag PÅ husen. Taken. Hur ser taken ut? Färg? Ska vi ha svart eller grått tak? Dörr? Om jag har en röd dörr, kan man då ha ljung utanför på hösten? Ljungen är lila...Insidan ska vi inte snacka om!

... eller jo, det ska vi! Snubben som varken har facebook eller instagram och som skämtar om att han ska twittra frågade om vårt bygge kommer hamna på min blogg nu. Det kommer den säkert lite, men vi har en ny blogg. En blogg tillsammans! Som en dagbok att se tillbaka i. Och där ska vi blogga om husbygget. Så om man vill så kan man hänga med till Kan man bygga ett hem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar