torsdag 18 augusti 2011

Bosse

Sitter o går igenom mina spellistor. Eller min spellista, den ultimata blandningen av sött, salt beskt och lite chili. Så hittar man det där låtarna som man lyckats bli påmind om genom Bosses musikquiz i Kumla. En fredagmorgon då o då och ett stående inslag på eventuella fester. Maggan, Claes o jag blev ett oslagbart team o de enda gångerna vi var ens i närheten av at bli slagna var när Calle o Tommy hamnade i samma lag. Jag blev överlycklig när Bosse hade ordnat med ett quiz till min hejdå-utflyttningsfest. O när jag nu gått igenom denna långa lista på 1120 låtar (de flesta kommer inte från Bosses quiz :P) så hittade jag den här låten. Och eftersom Pink Floyds Wish You Were Here inte finns på Spotify, då delar jag med mig av en av de låtar som kommer på andraplatsen över världens absolut bästa låtar genom tiderna!


http://open.spotify.com/track/3KAHHh2Tz6Z1qFZOqzNAvF


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar