onsdag 3 augusti 2011

Löften att hålla

Jorå, magkänslan brukar stämma. Man känner om det är en bra start. Man känner när det kommer vara värt jobbet. Man känner när det är på väg att ta slut. Man känner när någon är genuin eller bara snack. Problemet är bara att ibland vägrar man lyssna på magkänslan. Ibland känner man att personen framför ljuger och ibland känner man att den talar sanning.

Just nu är jag glad. Jag är glad att de orden och den blicken jag fick för ett antal veckor sen inte bara var ett spel, ett sätt att ta sig ur. Jag är glad att jag fortfarande får sms och meddelanden. Jag är glad att "jag vill vara din vän" faktiskt betydde just det.

Jag lovade mig själv att jag skulle ut o fota när solen höll på att gå ner ikväll och att jag skulle byta lakan o boka tvättid... löften jag borde hålla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar