söndag 11 september 2011

Att smått onykter vandra hem

Någon sa åt mig att leva nu. Att jag är för upptagen med att tänka på det som hänt och att fundera på vad som kommer att hända i framtiden. Det  stämde. Så jag lever nu. Man blir trött av det men det är fan så mycket roligare. Fick ett samtal av en nyfunnen vän som frågade om jag ville ta en fika på åbacka. Jag tog en dusch och gick dit o vi satt o pratade ett par timmar. Skådespelerskan o jag under ett päronträd. Åkte till mamma o bar kartonger o fick ett sms "Jenka!!! Är du på klumpen? På väg dit!" så jag åt mammas mat o åkte till stan o mötte upp Kristin. Jag orkade inte en helkväll men när ja gick hemåt o mötte alla som var på väg åt motsatt håll kände jag att det är nog så här det ska vara. Livet ska inte bara flyga förbi, jag ska flyga med det!




2 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken! Vad är det för 'gubbar' som spelar på bilden? För övrigt tycker jag att du ska lyssna mer på den där någon! Det verkar vara helt rätt inställning! :-)

    SvaraRadera
  2. Gubbarna vet jag inte alls vilka de är, men rocka det gjorde dom!

    SvaraRadera