söndag 12 februari 2012

Energi!!!

Jag hade två svåra val i två olika situationer i morse. Först var det när klockan ringde. Skulle jag gå upp o tvätta eller skulle jag strunta i det? Jag ville inte gå upp men rena kläder är ganska bra att ha. Jag gick upp efter att ha snoozat en timma. Inte så mycket tvätt, eftersom jag tvättade för en vecka sen o har knappt varit hemma sen dess. Väl i tvättstugan känner jag som att krypa ihop i ett hörn vore den bästa idén någonsin o valet var gå hem o lägga mig igen eller försöka generera energi på något sätt. Jag gick en promenad. Tittade på hus o vandrade gata upp o gata ner i Tannefors. Solen kom fram o jag blev på strålande humör!!! Det är fortfarande strålande väder, jag har fått i mig kaffe o jag ska bara fixa till lite hemma så ska jag ut igen.

Energin kommer krypande mer o mer så det blir nog en fortsatt bra dag det här:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar