söndag 27 maj 2012

Euphoria

Ligger just nu nerstoppad under lakan i soffan på ekersgatan. Eller nerstoppad.... Det är sjukt varmt o jag vill stå naken på balkongen!!

Har idag gjort av med massor av pengar! Enligt min yngsta kiwi förtjänar jag det. Jag har köpt kläder! O inte billig skit för 99kr på hm. Jag har köpt kläder jag tycker om! Man blir lite blind när man går in på Marieberg med inställningen att jag sliter i hur mycket det kostar.... Jag BEHÖVER kläder! Faktiskt! O vi var tre tjejer som har tappat många kilon som rockade loss.

Kvällen tillbringades framför TVn, som sig bör när det är eurovision tävling. Lisa 1 var nervös, lisa 2 tyckte mycket, Malin nästan sov o i slutet så grät Therese. Staffan korkade upp bubbel (bedårande) o vi skålade för Loreen.

En bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar