fredag 25 maj 2012

Trodde inte...

Trodde helt ärligt inte att jag skulle kunna lystna på den här listan någonsin igen. Visst, vissa låtar går absolut inte men det är ju många fantastiska låtar så jag var tvungen att testa. Det når några pinsamt dåliga också men jag har ijte hjärta att ta bort dem.

Trodde inte heller att jag någonsin skulle blogga så mycket, men det är terapi att skriva o det är typ bara 4 pers som läser här tror ja o ni kan ju sluta läsa om ni skulle tröttna. Det är i alla fall bättre att få ur sig skiten här än på facebook.

Trodde heller aldrig att jag frivilligt skulle köpa Coca Cola light... Men var så colasugen, törstig och på riktigt lite less på att vara så "duktig" med vad jag stoppar i mig hela tiden. Har gått ner 12 kg, kämpat som fan o jag tar paus (en halvpaus i alla fall) o drar till öret. För övrigt så önskar jag mig verkligen kläder i födelsedagspresent (läs pengar till kläder) de jag trivs bäst i är för stora :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar