lördag 9 juni 2012

Sådär Ja!

Man ska ju tydligen ha något att se fram emot hela tiden. Något att fokusera på. Något som får en att tänka på något annat. That´s what I do!

Födelsedag! Kommer bli toppen! Att gå ner 15 kg till födelsedagen. 1,5kg kvar på två veckor. Det kan gå! Läger, om än kort och på Marsbäcken, men jag ser fram emot det! Lagom långt för mitt psyke. O så har vi ju semestern... o så har vi ju bokat... o det blir nog precis som jag önskade! Sol, bad, inte pary, mysigt med natur, god mat och bra utfyktsmål! Mallorca, Puerto De Soller hej o hå! Perfekt för brudarna Ekdahl!



Bilderna från Apollo.se

15m till strand, 100 m till centrum, pool, bar, restaurang, luftkonditionering och vi åker från Linköping några timmar efter att jag gått på min semester! Oh yes! Peace out! Nu ska jag ut o gå!

2 kommentarer:

  1. Två nyslimmade systrar på Mallis! Jag unnar er det av hela mitt hjärta! ;-)

    SvaraRadera
  2. Och en nyslimmad mamma :-) men tack, jag tycker vi förtjänar det!

    SvaraRadera