torsdag 9 maj 2013

Lyckliga tider, lyckliga dagar

Nu har jag tiden att tala om vad jag gör! Eller vad jag inte gör. Jag sitter på en filt på en klippa högt upp ovanför bråviken, vid marmorbruket, Kolmården. Solen skiner, lite disigt, grabben snarkar bakom mig och jag läser Icon. Det doftar varm tall, fåglarna kvittrar och vågorna slår lätt mot stranden 50m ner.

Detta gör jag inte varje dag för jag har en kille som ser när bänkskivorna måste oljas och som tycker om att springa. Så jag fixar hemma och jag springer o målet att springa hela varvet runt ån 6,3km till semestern känns inte helt omöjligt. Jag jobbar o jag umgås o i morse lyckades jag göra 2 armhävningar från tårna!

Men just nu, just idag på den här klippan hinner jag tala om att jag mår väldigt bra.




2 kommentarer:

  1. Och som du är värd att må bra! Hoppas att vi ses snart, saknar ditt glada garv.

    SvaraRadera
  2. Fortsätt så!!! :-)

    SvaraRadera