torsdag 9 juni 2011

Allvarligt skadad efter dödskrasch

Ja, det borde man väl vara.... ? eller? Jag var tvungen att läsa artikeln och då står det ju faktiskt att det var tre pers som dog i kraschen, så det var ju en dödskrasch.

Jag känner mig allvarligt skadad. Eller mörbultad. Jag tror att det tar mer på krafterna att köra för fullt efter semestern så att man nästan stupar, lagom tills man hinner ifatt så får man ett nytt jobb i en annan stad så man måste flytta, packa ihop sitt gamla jobb, och sin gamla lägenhet, flytta hem till mamma, lära sig ett nytt jobb samtidigt som man licensierar sig och flyttar igen till en ny lägenhet, än att bara jobba på i samma takt som alltid och bo kvar i samma lägenhet.

Jag längtar lite till semestern, eller jag längtar ganska mycket. 2 st roadtripps först! En till Götet o en till Blekinge. Det är en massa skoj innan semestern, men jag längtar ändå!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar