fredag 3 juni 2011

God morgon!

Knäppt! Jag vet inte hur g ska göra för att sova längre på morgonen! Jag tror att anledningen till att jag vaknar så tidigt är att rullgardinen inte går att dra ner helt och solen går ju upp rakt in i mitt sovrum... Ca kl 4.54 varje morgon... Suck! Jag gick i alla fall o la mig skapligt tidigt efter en toppendag! Först storstädning, det behövdes. Sen fika med mor, syster, mormor och morfar på Café Åbacka. Finfina grejer! Sen räkor o vin hemma hos mamma! Mm mm mm!
Jag försöker få till program inför lägret. Vi har egentligen alla planer klara, det är bara att få till de bokningar till de dagar som vi vill ha. O då gäller det ju att få tag på folk... Ah, det löser sig.

Man kanske skulle göra sig i ordning och komma i tid till jobbet idag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar