fredag 22 juli 2011

Som vanligt...

...fast ändå inte.

Man borde vänja sig. Eller man borde ha vant sig. Man ska väl träffa på många paddor... fast om de inte är paddor då? Fan... Paddorna är det ingen fara med, det är prinsarna i fel del av landet som är problemet. Det är väl tur att man inte vänjer sig.

Jag skrapar ihop mig själv. Eller egentligen inte mig själv utan alla tankar om vad som händer runt om mig och idag även i världen. Det finns folk till allt. Vi har alla olika sätt att hantera problem på. Vissa tittar på sig själv och gör förändringarna där man kan göra förändringarna, hos sig själv... Andra tror att livet kommer att förändras genom att man sitter stilla o väntar. För vissa kanske det är så, men har det inte hänt än så lär det inte hända inom en snar framtid. Så jag skrapar ihop mina tankar, funderar på vad som är värt något och vad jag vill ha ut av tillvaron. Ska sortera och redigera. Hitta balansen och prioritera. Prioritera högre och prioritera bort.

Oj... nu borde jag stänga ner... Om det inte är galna blixtar och åska som mullrar så är det inte bara i Oslo det händer läskiga saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar