söndag 24 juli 2011

För mycket soffa...?

Sista semesterveckan har varit extremt produktiv! I söndags låg jag i soffan. I måndags låg jag på soffan. I tisdags låg jag i soffan, pallrade mig upp på eftermiddagen och lyckades ta mig till mamma. Det innebar att jag gick ner till parkeringen där mamma stod o väntade med bilen, satt stilla hemma hos mamma medans hon lagade mat, åt, tittade på TV och blev körd hem i bil. Onsdags häde det stora grejer må jag säga! Jag låg i soffan, tog mig ur soffan, gick och handlade mat, LAGADE mat, la mig i soffan igen.... tog mig ur soffan till kvällen och gick ut o drack öl med Kristin! Skönt med okomplicerade människor att umgås med! Tordsdag, Chilla På Riktigt vid Ekenäs slott. Tror det eller ej, det tråkigaste jag gjort den här veckan. Fredag, styrelsemöte här hos mig, em soffan. Lördag, soffan. Idag är sista dagen på semestern... Ska försöka ta mig ur soffan... Det är planen i alla fall. Soffan är en fantastisk polare... men jag har kommit ifatt nu. Mentalt har jag hunnit ifatt. Fysiskt... behöver nog röra på mig lite, men inte slutkörd längre. Jag är ifatt, tar nya tag, börjar om på nytt och går tillbaka till jobbet i mogrgon och hoppas på en lugn start (HAHAHAHAHAHAHAHA)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar