tisdag 14 augusti 2012

Kantarellomelett är inte äckligt

Nog är det väl meningen att man ska ladda batterierna på semestern? Började dagen med att stänga av väckarklockan och bestämde mig för att inte gå ut o gå innan massagen :-) sen gick jag till paus. 75 min helkroppsmassage. Tack så mycket Malin o Patrik! Nacken är totalt massakerad och skulderbladen känns som om de ska trilla av, men jag tror det är en bra start. Snubben hittade tom. muskelknutor i benen som han tryckte bort... Gick groggy o osminkad till stan, handlade kantareller o aprikoser på torget, gick hem o satt på balkongen i solen några timmar, målat naglar, ätit kantarellomelett o tänt ljus. Nu funderar jag på om jag ska fortsätta titta på tv eller om jag ska lägga mig på spikmattan.... Hm... Just idag älskar jag att ha semester extra mycket!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar