fredag 10 augusti 2012

När det dånar i huvudet

Jag behöver något att göra hela tiden. Något som distraherar tankarna. Det snurrar så mycket att det tillslut dånar galet. Hur har jag märkt det? Jo ibland stannar allt. Kroppen slappnar av, jag ser allting runt omkring mig och är medveten om det o så blir det tyst. När jag inte har folk omkring mig så läser jag. Ibland har jag dock ingen bok nåra till hands men jag har hittat mitt wordfeud! Det som tar all min koncentration och jag kopplar bort omvärlden! PicsArt! Inte ett spel. I don't do spel! Det är bildredigering! Jag fixar om bilder enligt tema, gör collage, använder bilder jag egentligen inte orkar titta på eller bilder på något jag gjort. O jag blir totalt avstängd från omvärlden och från mig själv. Skönt med paus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar