söndag 19 augusti 2012

På spåret

Min semester går ut på att jag ska orka jobba när jag kommer tillbaka. Vet att det är väl det de flestas semester går ut på, men har jag inte fått hitta en balans innan jag kommer tillbaka så vet jag inte hur det ska gå.

Så jag slappar! I veckan har jag gjort så lite som möjligt. Solat o läst. Tänkt. Funderat på hur jag faktiskt vill att mitt liv ska se ut... Det är inte lätt, men jag närmar mig och har jag lite koll och är tillräckligt utvilad så kan jag nog ta mig dit. I helgen har jag firat Staffans födelsedag hemma hos Staffans föräldrar med syskon och syskonbarn... Staffan ville inte fira, men eftersom jag våldgästade så bestämde Malin att så skulle vi göra :-P skönt att umgås med dem o lisa. Man behöver inte tänka så mycket men det gör inget om man gör det heller.

En vecka kvar har jag o jag känner att jag inte vill börja jobba nu men jag kommer nog överleva hösten. Och svämmar det över igen så får jag väl ta en vecka till... Men först Stockholm!! Får vi se vad huvudstaden och min far har att erbjuda :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar