fredag 28 september 2012

24 timmar

Jupp, sen i går morse har jag jobbat 24 st av timmarna som farit förbi... Inte undra på att energinivån är ganska låg. Var så stressad när jag gick till jobbet i morse att jag skakade. Visste hur dagen såg ut framför mig men jag visste inte riktigt hur jag skulle få ihop den. Det gick, jag lyckades o jag jobbade bara över två timmar idag!

Frustrerad och snurrig i huvudet gick jag hem, bytte om, gick till mamma med syss för att hämta bilen. Storhandlade, lagade mat, åt maten, pratade i telefon och när jag la på så kände jag hur lugnet hade smugit sig på. Det hade slutat snurrat!

Suttit hos syss o druckit lite vin och nu så är det kudden som ska få sig en omgång. Hoppas jag orkar ta mig upp i morgon, för i morgon ska jag vara scout igen :-) (och alla kartonger och allt skräp ska till tippen. Börjar förstå Berit )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar