söndag 30 september 2012

Axlarna har sjunkit

Jag behövde egentligen sova den här helgen. Jag behövde sova mycket och länge och intensivt och inte bli väckt av någonting alls. Speciellt inte väckarklockan. Den ringde i alla fall! Upp och iväg då jag lovat att ställa upp som funktionär på en tävling... eller förlåt, det får ju inte vara en tävling längre... det var en upplevelse för de små scouter som tidigare hette juniorer men heter något nytt ny för tiden. Hänger inte med. Det var lite mysigt, regnigt och kallt och jag fick en grillad korv men höll mig borta från bullarna med en extrem viljestyrka!

Lördagen fortsatte med en tripp till tippen och kvällen blev en trevlig kväll i goda vänners sällskap. Idag tittade solen fram så kameran fick följa med en sväng.

För en vecka sen längtade jag till fredag eftermiddag. Nu kan jag nog tänka mig att det kan bli en ok vecka framför mig... Håller tummarna!

 
Lekte scout i lördags.
 







I mitt lilla hörn just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar