fredag 14 september 2012

Sjuksurfar

Gör inte mycket. Det är nog bra =) Brukar alltid jobba för länge och få dåligt samvete för att jag inte städar när jag är sjuk, men nu gör jag ingenting. Jag ligger i soffan med tidningar, böcker, kamera näsdukar och te omkring mig. Datorn på magen och jag hittar saker jag vill ha. Dels så vill jag ha en ny vinterjacka. Det vill jag ha av två anledningar. Den "fina" jag har är inte så fin längre. Den är sliten och det saknas knappar... Den andra anledningen är att den är för stor. Att gå ner i vikt är jättebra! Det känns bra, jag rör mig bättre och jag är piggare. Men det är fan svindyrt! Sen hittade jag saker jag vill ha för att de är fina =)




Bilder från MQ.se


2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha de kläderna. Särskilt den sista och den första. Yum.

    SvaraRadera
  2. Ja!! Jag hittade inte parkasen i butik... Men de andra ska jag ha när lönen kommer :-)

    SvaraRadera