tisdag 24 maj 2011

Dagbok

Vem vill veta vad jag gör om dagarna? Egentligen!? Från början startade jag att blogga för att få ur mig tankar, sätta ord på känslor och sortera livet.... nu känns det som en dagbok, jag berättar vad jag gör om dagarna. Behöver alla veta det?

Jag blev lite irriterad igår. Har blivit rastlös igen. Jag vill göra något mer. Vill inte bara jobba, gå hem, äta, sova, jobba.... jag vill ha mer! Funderade på hur det kommer sig att ingen blir kär i mig. Har inga problem att träffa killar, eller jag stänger inte ute dem längre ska jag väl säga. Jag kan falla för dem, men de faller aldrig för mig. Troligtvis PMS monstret som snackar bakom örat, men jag funderar seriös på hur det kommer sig att ingen blir kär i mig. Vänner har jag så det räcker... (och nej, jag vill inte bli tillsammans med en kompis, även om det kommer förslag och "varför inte honom" på löpande band)

Detta är inte vad jag gjort idag. Vad jag gjort idag är egentligen inte inressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar