måndag 30 maj 2011

Inspirerad!

Det blev en finfin helg! Vi köpte vin genom att välja roliga etiketter (rekomenderas inte) vi snackade skit och planerade. Jag blev inspirerad igen. Jag hittade drivet. Jag kände igen att jag tror att vi kan ro detta iland. Och med ro i land menar jag inte att jag inte tror att det kommer att bli ett program utan jag menar att jag tror att program på Leklägret 2011 kommer vara det bästa sen vi startade föreningen och flög på egen hand. Går det som vi vill med alla vi vill ska komma och går det som vi vill med alla som vi vill ska hjälpa oss med att donera material, så är det inga problem. Jennie o jag kommer vara dödströtta efter lägret (o lillsyss o Lukas :P) Men det kommer att vara värt det.

... nu gäller det bara att alla vi vill ska ställa upp faktiskt ställer upp...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar