måndag 16 maj 2011

Lite seg

Jag gillar att ha mycket att göra och jag gillar att ha koll på saker. Jag trivs riktigt bra med att ha stenkoll på alla ärenden på jobbet, men jag trivs inte med att kalendern inte är fullbokad. Jag tycker om att jag kan ta hand om mina kunder, men jag gillar inte att att bara vara trevlig mot dem och de sen inte vill göra några affärer. Jag är lite oispirerad.

Jag älskar att gå till jobbet. Satt o pratade med Micke i morse om just det, att vi båda älskar att gå till jobbet. Det är verkligen ett jätteroligt jobb egentligen och tydligen så har tydligen blivit bättre o bättre sedan jag och alla nya har kommit till kontoret. Det är kul! Vi har kul! John har, i vad jag tror lite i hemlighet, fixat ett en aw på onsdag. Jag tror att det bara är den yngre generationen som är informerade :) Sådär smart kanske, men jag tror att det blir trevligt.

Nu ska jag bara få till kalendern så blir det jättebra, lite mer inspirerad och kanske kan få upp försäljningen lite.














Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar