onsdag 25 maj 2011

Förnyelsebar energi?

Idag när jag kom till jobbet kunde jag inte logga in... kul! Jag har bytt inlogg och det hänger inte riktigt med i alla system. Bytet har tagit ca ett halvår och idag funkade själva bytet, men inte mina behörigheter. Yej! Jag är trött! Chefen skickade hem mig tidigare och tyckte att jag skulle ta sovmorgon. Det hinner jag inte!

Fast det var en bra dag ändå! Jag lyckades imponera på kreditchefen och få den bittraste och buttraste kunden av dem alla att skratta. Privatmarknadschefen tyckte att jag skulle söka en annan tjänst som Premiumrådgivare och jag fick ett uppdrag av närmsta chefen att ta över en kunkontakt som hade strulat så totalt att de behövde en nystart med en ny rådgivare.

Ville bara klargöra: I kick ass!

1 kommentar:

  1. Kanske skulle jag uttrycka mig lite annorlunda, men ändå kan jag inte låta bli att känna mig lite pappa-stolt! :-)

    SvaraRadera