tisdag 9 oktober 2012

Betty Boop

En kollega kom och ville ha hjälp och si samma andetag som hon tar mig under armen så säger hon "Nu får du inte gå ner mer i vikt, annars försvinner vår Betty Boop" Jag tycker det är så roligt, en annan kollega sa för några månader sen att jag var kontorets Betty Boop, att jag liknade henne. Jag tar det som en komplimang helt klart! Men jag vet inte om det stämmer det där med vikten... jag har fortfarande rumpan kvar så lite till gör inget :D

Bilden tagen från lastfm.se

Frustrerad på jobbet som inte bara flyter på. Fick i alla fall äntligen tag på en pärla på en låneavdelning som visste hur jag skulle göra för att lösa mitt största problem. Funderar på att skicka blommor till henne! Tränat skiten ur mig, huvudet har slutat snurra och jag tänker att Betty Boop sitter mer i själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar