lördag 6 oktober 2012

Hejja hösten!

Gick upp skapligt tidigt i morse för att ta mig till mamma. Jag gick (ca 5 km) och det var helt fantastiskt! Klarblå himmel och solen stod fortfarande lågt. Har inte slappat så mycket alls, men det gör inte så mycket. Att vara ute hjäper en stressad kropp och rörigt huvud vilken dag som helst! 


Blir man inte lite extra lycklig av dessa vackra färger?


Gillade att solen gav reflexer på bilden.

Lille broren på väg på galej =)

Mamma o jag plockade äpplen



Hittade för fösta gången mina trattögon! När jag väl börjat se svamparna så fanns de ju överallt!

Mami i trattskogen
Gick hem! Var tvungen att stanna utmed ån o ta en bild. Hade gärna haft stativet med mig, men jag fick nöja mig med en parkbänk.

Den sista bilden för dagen blev lite suddig, men jag gillade den ändå.


5 kommentarer:

  1. Egentligen är det ju lite förunderligt, det här med hur ögonen fungerar. Första gången man är ute för säsongen för att plocka de där trattisarna, så tar det en stund, men plötsligt så bara kryllar det av dem!
    Grattis på namnsdagen förresten! Sent, men i tid! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag glömde att berömma bilderna! Som vanlig väldigt fina! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina äppelbilder :)

    SvaraRadera