måndag 22 oktober 2012

Dessa färger!


Det går så fort. Veckorna flyger iväg! Som tur är har jag massa underbart att fylla dem med. Speciellt helgerna. Nya äventyr, nya erfarenheter. Hittat nytt lunchställe och insett att grannstaden inte är så tokig i alla fall! Det gäller bara att hitta rätta platserna och med rätt sällskap.

Jag älskar hösten. Det är lite tråkigt när regnet är konstant, men det gråa stör mig inte. Alla träd lyser ju som solen och det väger upp mycket!

Mina fina nya toppar. Jag hittade ju dem efter slit! Älskar färgerna!

Finbesök från grannen 

Hemma på min gata i stan... Där!

Underbara färger! Jag har det så fint här!

På nya äventyr


Hittade en mårklig fågel.... önskade jag att jag kunde mer än Kaja och Gräsand.




Och så scouterna! Riktigt kul är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar