tisdag 16 oktober 2012

Shopping

Fick lite pengar att göra av med. O det var ju toppen, för jag behöver verkligen nya kläder!!! Problemet är att ju mer jag går ner i vikt desto mer kräsen blir jag på vad som får hamna i min garderob. Det tog en timma igår o två timmar idag att bestämma mig!!! Hur är det möjligt? Tre toppar har flyttat in så då tänkte jag att tre saker måste flytta ut. Sagt o gjort, två kjolar, en klänning och jag vet inte hur många toppar som rök. Myrorna rikare och jag lite nöjdare. Nu är det bara en rensning av scarfsar och halsdukar som ska göras, för efter en månad så har jag hittat halsduk och vantar som är värda en flytt till mi casa.

O så har jag börjat titta på halsband igen o hittade en uggla på glitter. Den tjatade så den får hänga med till jobbet i morgon tror jag :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar