torsdag 8 november 2012

Back in the days

Sen jag fick min första kamera har jag fotat. De första bilderna är väl sådär... Ett stort snötäckt fält och så farfar i ett hörn. När jag för några år sedan hittade tillbaka till en av mina äldsta vänner så frågade hon om jag tog lika mycket bilder. Hade inte tänkt på det innan, men ja, jag tar sjukt mycket bilder. Det är dock inte de gamla bilderna jag går igenom utan de bilderna från när jag köpte min första digitala kamera. 2004. När jag pluggade och bodde med min bästa Kerstin. Ganska många experiment med ljus och vinklar. Och så var det ju fester. Vi hade kul! Jag hittade bilderna från när jag söp bort min fökyldning (ja mamma, vi hade sjukt kul den kvällen. Kerstin, jag läger inte ut alla bilder från den kvällen, vi var ju ganska unga =D ) Rasmus, den lilla harpalten. Kåren. Vår uteplats. Bärplockning. Hur som helst, det ska bli sketakul att hänga med Kerstin en sväng i helgen. Utan fylla den här gången dock =P

Kristin, Kerstin, jag och Malin



Egobilderna 2004


Bärplock! Vi lyckades en gång i alla fall =)

Kombo i skogen


Utsikt från uteplatsen

Glasstining

Rasmus

På väg till Västerås med Rasmus.

4 kommentarer:

  1. Å denna däringade kombon har man alltså gått å gift sig med..? Bra kap, tycker jag. Ha det gött i helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jajjemen! Ska bli gött att få låna henne lite :-)

      Radera
  2. Men hjälp vad små vi var!! Räknar timmarna nu... Längtar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Titta på en 22åring idag ;-) Längtar massor!

      Radera