tisdag 27 november 2012

Piffar till november

Vad bättre att göra i november än att piffa till november? Typ åka till Stockholm och shoppa, äta god mat och slappa på hotell. Eller typ ta en vecka semester och fixa lägenheten inför advent och läsa böcker.

30-årspresenten från Malin och Staffan var en hotellövernattning för två. Vi bestämde shopping i Stockholm och jag har sparat pengar sen 25 juni med syfte att göra av med dem nu. Det har jag gjort =D Och efter sommarsemestern var jag fortfarande trött och kände att det var aldeles för långt kvar till nästa semester och jag har så många semesterdagar sparade från tidigare år och november är inte roligt. Så jag har semester. I en vecka. Och jag slappar. Och klämmer lite på mina nya kläder som hänger i hallen....





Kaniner i storstaden

Hotellfrukost
Mina nya kläder
Min balkongbelysning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar