fredag 9 november 2012

Ganska nöjd ändå

Idag hade jag uppföljning med min chef. Vi kom för länge sen överens om att vi inte ofta är överens. Det bara var så, vi hade alltid olika åsikter och så fort jag öppnade munnen så hamnade han i försvarsställning. Det är inte så bra, varken från mitt håll eller hans men jag kunde verkligen inte nå fram. Idag har han varit min chef i snart ett år och jag har varit fackligt ombud i snart ett och ett halvt år och vi fattar varandra. Det kanske har med att göra att han har förstått att jag faktiskt inte vill sätta dit honom eller så har det med att göra att det jag har sagt som fackligt ombud i 1,5 år nu även har trillat hela vägen ner bland alla chefer i alla led och kommit fram till honom. Hierarkier är svårt, men det går snabbare om man jobbar på den fackliga sidan i alla fall :) Vi hade uppföljning om mig o mitt jobb och vi hade en vettig diskussion. Vi kom fram till något bra och faktiskt så gick jag därifrån och kände att jag kan nog tänka mig att jobba kvar ett tag ändå, jobbet är ju faktiskt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar